ثبت دامنه ( خرید دامنه ارزان ) با مالکیت 100 درصد به نام مشتری

خرید دامنه و ثبت آنی بیش از 400 پسوند دامنه در پرسیس سرور

پرسیس سرور با ارائه خدمات ثبت دامنه، امکان جستجو نام دامنه را به شما میدهد تا بتوانید با خیالی آسوده بهترین نام دامنه را انتخاب نمایید و ارزان و سریع دامنه خود را ثبت نمایید و به صورت آنی تحویل بگیرید.

.ir

38,000 تومان

.com

590,000 تومان

.net

330,000 تومان

.org

560,000 تومان

blank

ثبت و خرید دامنه ارزان پرسیس سرور

ثبت آنی دامنه اولین قدم برای ورود به کسب و کار آنلاین

ثبت دامنه ( خرید دامنه ارزان )

ثبت دامنه یا همان خرید دامنه ارزان اولین قدم برای ورود به دنیای وب و فعالیت حرفه ای در اینترنت می باشد. انتخاب نام دامنه باید طوری انجام شود که به راحتی در ذهن مخاطب هک شود و نشانگر فعالیت شما در اینترنت باشد. ثبت آنی دامنه و لحظه ای آن باعث اطمینان خاطر میشود که همزمان با پرداخت پول میتونید مشخصات دامنه خود را تحویل بگیرید. پسوندهای مختلف دامنه با توجه به فعالیت شما قابل انتخاب است. به فرض مثال اگر در ایران فعالیت میکنید، میتوانید با ثبت دامنه ir نشان دهنده فعالیت خود در ایران باشید. همچنین پسوند های دیگر بین المللی وجود دارد که با ثبت آن ها میتوانید فعالیت حرفه ای تر در اینترنت داشته باشید.

ثبت دامین دقیقا هم مانند شناسه کسب و کار شما عمل میکند و بهتره با بررسی کامل یک دامنه منحصر به فرد، کوتاه و مناسب کار خودتان خریداری نمایید تا دامنه به راحتی بیان شود و در ذهن مخاطب شما قرار بگیرد. انتخاب دامنه جهت ثبت آنی یک پروسه تخصصی به حساب میاید که بهتره از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید تا در ثبت آنی دامنه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ثبت دامنه com رایج ترین پسوند در اینترنت هستش که جزء پرفروشترین ها می باشد. ثبت دامنه org معمولا سازمان ها، ثبت دامنه net، شرکت های خدمات اینترنت و مابقی پسوند ها دارای کاربری خودشان هستند. البته این موضوع مربوط به این نیست که حتما اگر شرکت اینترنتی دارید باید دامنه net را ثبت کنید بله میتوانید پسوند رایج com و ir را به ثبت برسانید.

ثبت دامنه ارزان در پرسیس سرور به صورت آنی به نام شخص مشتری با پنل اختصاصی دامنه انجام می شود. شما میتوانید تمامی پسوند های دامنه رو با بهترین قیمت در پرسیس سرور ثبت نمایید.
واحد پشتیبانی دامنه به صورت 24 ساعته شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند.

blank

مالکیت 100% دامنه

دامنه به نام مشتری و مالکیت 100% ثبت میشود

blank

امکانات رایگان دامنه

تغییر نیم سرور، مشخصات دامنه، whois و ... از جمله امکانات رایگان می باشند

domain-bg

ثبت آنلاین دامنه

در پرسیس سرور میتوانید دامنه خود را به صورت آنی و با کمترین قیمت ثبت نمایید

ثبت دامنه بین المللی

ثبت دامنه های بین المللی با پسوند های رایج com، net، org، biz، info، co و … در پرسیس سرور با همکاری تجاری ( نمایندگی ) مرکز ثبت دامنه جوکر، ارزان تر از همکاران دیگر و به صورت آنی انجام میگردد. همچنین ثبت دامنه های ویژه با پسوند های shop، host، art، site، online و … در پرسیس سرور به صورت آنی و لحظه ای قابل ثبت و تمدید هستند.

ثبت دامنه بین المللی
ثبت دامنه های ایران

خرید دامنه ملی

ثبت دامنه ملی ایران با پسوند های ir، co.ir، net.ir، org.ir و … در پرسیس سرور به صورت آنی و لحظه ای انجام میگردد. پرسیس سرور دامنه های ir را با همکاری مرکز ثبت دامنه ایرنیک انجام میدهد که با سیاست گذاری قیمت های دامنه های ایران، ارزانترین ثبت دامنه های ir را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

انتقال دامنه به پرسیس سرور

انتقال دامنه از شرکت های دیگر به پرسیس سرور کاملا رایگان انجام میگردد و تنها بعد از انتقال دامنه یک سال دیگر تمدید خواهد شد و تنها مبلغ تمدید را پرداخت خواهید کرد. قیمت های انتقال و تمدید دامنه در پرسیس سرور، در پایین ترین حالت قیمت قرار گرفته است.

blank
ثبت دامنه ir

ثبت دامنه ir

ثبت دامنه ir در پرسیس سرور با کمترین قیمت به صورت آنی انجام می‌شود. دامنه های ir پس از ثبت جهت بررسی و تایید آن دامنه نیاز به زمان دارند که معمولا از 1 ساعت الی 24 ساعت به طول می‌انجامد. ارزانترین دامنه در مابین پسوندهای موجود همین دامنه ir می باشد.

خرید دامنه دات کام ( com. )

خرید دامنه دات کام یا همان ثبت دامنه com به عنوان پر طرفدارترین پسوند دامنه در سطح جهان در پرسیس سرور با ارزانترین قیمت به صورت آنی و لحظه ای امکان پذیر می‌باشد. این نوع دامنه به صورت کاملا آنی تایید و تحویل میگردد. پس از خرید دامنه دات کام ( com. ) مشخصات دامنه به ایمیل خریدار ارسال میگردد.

ثبت دامنه دات کام
قیمت دامنه

قیمت دامنه

قیمت دامنه بر اساس پسوند دامنه، قیمت روز دلار، شرکت اصلی ثبت کننده دامنه ( رجیسترار ) و شرکت نماینده ثبت کننده دامنه مشخص میگردد که پرسیس سرور با توجه به سیاست های مشتری مداری و همکاری طولانی مدت با رجیسترار جوکر به عنوان نماینده برای دامنه های بین المللی و ایرنیک برای دامنه های ملی، بهترین و ارزانترین قیمت دامنه را ارائه می‌دهد.

تمدید دامنه

تمدید دامنه در پرسیس سرور به صورت آنی و لحظه ای انجام می‌شود. جهت تمدید دامنه، لطفا قبل از منقضی شدن اقدام نمایید. معمولا طبق قوانین بین المللی جهت تمدید دامنه ها، اگر دامنه ای منقضی گردد تا 30 روز برای صاحب فعلی دامنه محفوظ می‌باشد و از 30 الی 60 روز با پرداخت جریمه امکان تمدید وجود دارد و از 60 روز الی 90 روز نه می‌توان دامنه رو تمدید کرد و نه ثبت مجدد، بلکه بعد از گذشت این زمان دامنه جهت ثبت آزاد میگردد.

blank
بهترین سایت خرید دامنه

بهترین سایت خرید دامنه

بهترین سایت خرید دامنه از نظر هر شخصی متفاوت می‌باشد و نظریه های مختلفی وجود دارد. یک سایت ارائه دهنده دامنه باید توانایی خرید و تحویل آنی دامنه با قیمت مناسب را داشته باشد و همچنین بعد از خرید دامنه با پشتیبانی قوی و بدون تعطیلی جوابگوی نیازهای شما باشد. پرسیس سرور به عنوان مرکز خرید دامنه ارزان گزینه مناسب و قابل اعتماد مابین مشتریان شناخته شده است.

خرید و ثبت دامنه ارزان

اولین قدم به دنیای کسب و کار اینترنتی

نام دامنه ثبت انتقال تمدید

COM

590,000 تومان 590,000 تومان 640,000 تومان

IR

یک ساله 38,000 تومان
پنج ساله 116,000 تومان
یک ساله 38,000 تومان
پنج ساله 116,000 تومان
یک ساله 48,000 تومان
پنج ساله 132,000 تومان

NET

330,000 تومان 720,000 تومان 730,000 تومان

ORG

560,000 تومان 660,000 تومان 670,000 تومان

INFO

310,000 تومان 1,420,000تومان 1,440,000تومان

ثبت آنلاین دامنه

پرسیس سرور

blank

ثبت و تحویل آنی دامین

در همان لحظه بعد از سفارش و پرداخت آنلاین، دامنه خود را تحویل بگیرید.

blank

پرداخت توسط درگاه بانکی

با درگاه های بانکی موجود در سایت میتوانید به راحتی پرداخت خود را آنلاین انجام دهید.

blank

پشتیبانی 24 ساعته واقعی

به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تیم پشتیبانی پرسیس سرور در کنار شما خواهد ماند.

blank

کنترل پنل اختصاصی

برای خدمات دامنه، میتوانید کنترل پنل اختصاصی داشته باشید و بدون نگرانی به تجارت خود بپردازید.

blank

سفارش در هر ساعتی از شبانه روز

میتوانید دامنه خود در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیلات در سایت پرسیس سرور ثبت نمایید.

blank

همکاری با رجیسترار جوکر

همکاری پرسیس سرور با جوکر یک همکاری بدون تحریم خواهد بود و میتوانید بدون دغدغه دامنه های خود را ثبت نمایید.

حتما دقت نمایید:

نکات مهم در مورد ثبت دامنه

blank

انتخاب پسوند مناسب برای دامنه

برای دامنه خود پسوندی مناسب نسبت به فعالیت وب سایت انتخاب نمایید. برای مثال پسوند دامنه com مخفف Commercial و همچنین پسوند دامنه ir مخفف iran میباشد. دامنه com. رایج ترین پسوند ثبت دامنه میباشد. پسوند co. مخفف company و پسوند org مخفف organization میباشد. سعی کنید برای ثبت دامنه های خود از پسوند های رایج و معروف استفاده نمایید.

blank

از کلماتی با املای آسان استفاده کنید

سعی کنید برای ثبت دامنه از کلماتی آسان و روان استفاده کنید. ممکن است دامنه خود را به صورت شفاهی به شخصی بدهید، اگر از کلمات سختی در ثبت دامنه خود به کار ببرید، ممکن است هنگام تایپ نام دامنه، اشتباهی تایپ شود.

blank

دامنه خود را کوتاه انتخاب نمایید

دامنه های کوتاه بسیار راحت در ذهن باقی میماند. سعی کنید دامنه خود را کوتاه ثبت کنید البته منظور این نیست که نام شرکت و سازمان خود را نادیده بگیرید. برای مثال اگر نام شرکت شما، شرکت مهندسی سازه ایرانیان است نیازی نیست که دامنه خود مانند mohandesi-sazeh-iranian.com ثبت کنید. میتوانید مخفف نام شرکت یا یک کلمه از نام شرکت را به عنوان نام دامنه خود انتخاب نمایید. میتوانید دامنه msi.com یا mohandesi.com را ثبت کنید.

خرید و ثبت دامنه ارزان

اولین قدم به دنیای کسب و کار اینترنتی

برخی از

متداول‌ترین سوالات شما

تمام دامنه ها به نام مشتری در پرسیس سرور ثبت میگردد و مالکیت 100 درصد دامنه ها در اختیار شخص کاربر قرار می گیرد.

بله. انتقال دامنه شما به پرسیس سرور رایگان انجام میشود و تنها باید مبلغ تمدید دامنه را به مدت یک سال پرداخت نمایید.

بله. همان طور که گفته بودیم مالکیت 100 درصد دامنه ها به نام شما میباشد و امکان انتقال به هر شرکت دیگر را دارید.

دامنه به تنهایی چیزی برای نمایش ندارد. اگر میخواهید وب سایت شما نمایش داده شود ابتدا باید یک هاست خریداری نمایید و اطلاعات وب سایت خود را روی هاست بارگزاری نمایید.

خیر. زیرا بعد از ثبت دامنه امکان لغو دامنه را نخواهیم داشت.

تماس 24 ساعته