تجربیات و سابقه بیش از 15 ساله پرسیس سرور و حضور دراز مدت در این بازار نشان رضایتمندی مشتریان میباشد.

پاسخگویی و پشتیبانی سریع و نحوه برخورد مناسب با مشتریان یکی از اصول پرسیس سرور میباشد. پشتیبانی مشتریان به صورت 24 ساعته و حل مشکلات فنی مشتریان در کمترین زمان ممکن از اصول دیگر پرسیس سرور میباشد.

همکاری با دیتاسنترهای معتبر خارج از ایران و پایداری در سرویس های میزبانی وب یکی دیگر از دلیل های انتخاب پرسیس وب توسط مشتریان میباشد. بروز نگه داشتن منابع نرم افزاری و سخت افزاری سرورها در پرسیس وب باعث افزایش سرعت و امنیت سرورها شده است. آپتایم سرورها حداقل 99.9 درصد تضمین شده اند که این نشان دهنده پایداری وب سایت ها میباشد.

مانیتورینگ سرورها به صورت کاملا خودکار انجام میشود. در صورتی که اختلال یا مشکلی سرورها را تحدید کند، به صورت کاملا خودکار از طریق sms و ایمیل مدیر سرور را مطلع میسازد.

امنیت یک مساله بسیار مهم در خدمات وب سایت محسوب میشود. سرورها و دامنه های ثبت شده توسط پرسیس سرور کاملا دارای امنیت بسیار بالا و تضمین شده میباشند.

گارانتی بازگشت پول در صورت عدم رضایت مشتریان یکی دیگر از دلیل های انتخاب پرسیس سرور میباشد. کیفیت خدمات و محصولات و همچنین پشتیبانی پرسیس سرور جزء خدمات گارانتی محسوب می شوند. ما به خدمات و محصولات خود مطمئنیم و به همین دلیل برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، گارانتی بازگشت پول را ایجاد نمودیم.

دامنه های ثبت شده توسط پرسیس سرور در مالکیت 100 درصد مشتریان قرار دارد. مشتریان پرسیس سرور برای مدیریت دامنه های خود نیازی ندارند تا با پرسیس سرور تماس بگیرند بلکه به راحتی میتوانند به تغییرات نیم سرورها ( DNS ها ) و مشخصات ثبتی مالک بپردازند.

پیاده سازی و قیمت گذاری سرویس ها با توجه به نیازها و بودجه مشتریان انجام میشود.