blank

تا ۵۰ درصد سود پرسیس سرور برای شما

به ازای خرید هر سرویس، تا ۲۰ درصد از فروش را پورسانت دریافت کنید. فقط کافیه لینک اختصاصی خودتون را که پس از ثبت نام سریع و رایگان در اختیار شما قرار میگیرد را در سایت ها، وبلاگ ها، کانال ها، شبکه های اجتماعی و … به اشتراک بزارید. به همین راحتی درآمد میلیونی داشته باشید.

لینک همکاری در فروش چیست؟

لینک بازاریابی (Affiliate Link) به لینکی گفته می‌شود که با استفاده از آن بازاریابان می‌توانند محصولات را به دوستان، آشنایان و مخاطبان خود معرفی کنند و در صورت خرید از طریق این لینک، پورسانتی از فروش به عنوان پاداش دریافت کنند. این لینک معمولاً دارای شناسه ی منحصر به فرد بازاریاب می باشد که به وسیله‌ی آن، فروش و درآمد بازاریاب قابل پیگیری می باشد. ما در پرسیس سرور، یک لینک بازاریابی به هر کاربر اختصاص می دهیم تا شما بتوانید لینک محصولات ما را به دوستان و آشنایان خود ارسال کرده و در صورت خرید محصولات توسط افرادی که از طریق این لینک به فروشگاه دسترسی پیدا کرده‌اند، پورسانتی از فروش دریافت کنید.

چطور شروع کنم؟

ثبت نام کنید

با تکمیل یک فرم ساده، به راحتی و رایگان عضو پرسیس سرور شوید و پنل اختصاصی خود را دریافت کنید.

اشتراک گذاری کنید

با به اشتراک گذاشتن لینک‌ اختصاصی خود از طریق شبکه های اجتماعی، وبسایت و روش های دیگر، با ما همکاری کنید.

پورسانت بگیرید

با هر خریدی که از طریق لینک شما انجام شود، پورسانت شما محاسبه و با یک کلیک به کارت شما واریز می شود.

نحوه درآمد از فروش پرسیس سرور

پس از ثبت نام و دریافت لینک اختصاصی خود، فعالیت شما آغاز می شود. نحوه محاسبه درآمد را با دو مثال توضیح می دهیم:

مثلاً اگر روزانه یک نفر را معرفی کنید و هر نفر میانگین 500 هزارتومان خرید داشته باشد، شما در ماه 30 نفر را معرفی کرده اید که 20% از خرید آنها به شما تعلق میگیرد. بنابراین در این مثال شما ماهیانه 3 میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

 
blank

مثالی دیگر: اگر روزانه 5 نفر را معرفی کنید و هرکدام 500 هزارتومان خرید کنند. سود دریافتی شما برابر 15 میلیون تومان در ماه خواهد بود.

درآمد ماهیانه شما هیچگونه محدودیتی ندارد.

 

در دنیای امروز، امکان کسب درآمد از طریق افیلیت لینک بسیار رواج یافته است. شاید در ابتدا به نظر برسد که کسب درآمد از طریق این روش سخت و پیچیده است، اما در واقع تنها به عزم و اراده قوی نیاز دارید تا بتوانید موفقیت های بزرگی در این زمینه داشته باشید. با ارائه محصولات و خدماتی که شما با آن ها آشنایی دارید، شما می توانید با استفاده از لینک های افیلیت خود، به صورت مداوم درآمد کسب کنید. به همین دلیل، توصیه می کنیم که همیشه به دنبال افزایش دانش خود در زمینه بازاریابی و فروش باشید. این کار، نه تنها به شما در کسب درآمد کمک می کند، بلکه می تواند شما را به عنوان یک افراد موفق در عرصه بازاریابی آنلاین به شمار آورد.

با روحیه‌ی پرانرژی و پیگیری‌های مستمر، هیچ‌چیز غیرممکن نیست.

به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید.

blank

سیستم هوشمند محاسبه و پرداخت

لازم نیست مراجعه کنندگان همان بار اول خرید کنند. تا ۶۰ روز پس از ارجاع، سود شما به صورت خودکار محاسبه می شود. به عنوان مثال اگر کسی با لینک شما وارد سایت شود و در همان بار اول خریدی انجام ندهد ولی تا 60 روز بعد خرید انجام دهد، سود آن به شما تعلق می گیرد و لازم نیست دیگر با لینک شما وارد سایت شود. وضعیت ارجاع شدگان را میتوانید از پنل کاربری خود مشاهده کنید.